Prøv kashmiren før du betaler

Med Klarna betalingsløsning kan du prøve ut den myke kashmiren hjemme i fred og ro før du betaler

Med "Kjøp nå, betal senere" kan du prøve produktene dine i opptil 30 dager før du betaler. Du har i tillegg full kjøpsbeskyttelse gjennom Klarna.

1. Betal for varene dine med Klarna

2. Motta og prøv klærne dine fra KASHMINA

3. Betal senere

Hvordan må jeg behandle produktet?

Produktet du returnerer må ha opprinnelig lapp og tag, og skal være i opprinnelige stand som du mottok det. Legg produktet pent i samme emballasjen som du mottok klærne i eller ta i bruk din egen emballasje.

Hva er "Kjøp nå, betal senere"?

Ved å benytte dette betalingsalternativet kan du prøve produktene dine i opptil 30 dager før du betaler. Du har full trygghet gjennom Klarnas kjøpsbeskyttelse.

Hvordan fungerer Klarna?

Det er veldig enkelt. Klarna-faktura er en betalingsmåte du velger i nettbutikken. Har du handlet med Klarna tidligere blir du gjenkjent og informasjonen er ferdigutfylt. Da fullføres kjøpet med ett klikk.

For deg som ikke har handlet med Klarna tidligere, trenger du bare fylle inn personlig informasjon du allerede kan. Perfekt når man shopper på farten.

Når du velger Klarna som betalingsmåte, mottar du fakturaen direkte fra Klarna. Av sikkerhetsmessige grunner må bestillinger via Klarna ha din offisielt registrerte adresse som faktura- og leveringsadresse.

 Når bestillingen er sendt fra lageret vårt, vil fakturaen bli aktivert hos Klarna. Fra den datoen skal betalingen normalt skje innen 30 dager.

Når du velger Klarna-faktura som betalingsmetode, gjennomfører Klarna en kredittsjekk. Denne informasjonen er godt beskyttet hos Klarna, og Kashmina har ikke tilgang til den.

Håndter fakturaene dine

Logg inn her eller gjennom Klarna-appen for å se og administrere dine fakturaer. I appen kan man enkelt administrere sine kjøp, chatte med kundeservice 24/7 eller registrere returer. Du kan også betale med ett enkelt klikk, eller forlenge betalingstiden.

Jeg returnerte bestillingen - hva skjer med fakturaen?

Hvis du vil returnere hele bestillingen kontakter du Klarna før betalingen forfaller for å stoppe fakturaens forfallsdato. Når returen er behandlet på lageret vårt vil du motta en ny faktura fra Klarna med beløp. Hvis du allerede har betalt fakturaen i sin helhet vil du motta tilbakebetaling

Jeg returnerte deler av bestillingen - hva skjer med fakturaen?

Hvis du vil returnere deler av bestillingen din, må du kontakte Klarna før betalingen forfaller for å stoppe forfallsdatoen for fakturaen.

Når returen er behandlet på lageret vårt, vil du motta en korrigert faktura fra Klarna med skyldig beløp. Hvis du allerede har betalt fakturaen i sin helhet, vil du motta tilbakebetaling.

Hvorfor får jeg påminnelser fra Klarna når jeg returnerte bestillingen min for flere dager siden?

Antageligvis fordi du ikke har informert Klarna om at du har returnert bestillingen din.

Dersom fakturaen ikke er betalt innen 30 dager vil det bli sendt ut en påminnelse. Dette skjer fordi Klarna ikke har fått beskjed om at varer vil bli returnert, og vilkårene for betaling med faktura derfor ikke er oppfylt.

Hvordan kontakter jeg Klarna?

Du kan kontakte Klarna, enten via telefon, e-post eller ved å logge på Klarna-kontoen din.
Klarna-konto: Logg inn her
Telefon: 21018991
E-post: info@klarna.no