LEVERING & BETALING

Kashmina AS, Torget 1, 1440 Drøbak, Norge. Mail: kundeservice@kashmina.no.

Selskapet er registrert i det Norske Brønnøysundregisteret med organisasjonsnummer 911603802.

LEVERING & FRAKT

Leveringstiden vår er 2-4 virkedager.Vi tilbyr levering med Bring,eller PostNord, etter ditt eget ønske.

Vi tilbyr leveranser med Bring eller PostNord:

  • Pakke til hentested PostNord (gratis)
  • Pakke til hentested Bring (39,-)
  • Pakke levert i postkassen med Bring (59,-)
  • Pakke levert hjem med Bring  (129,-)

Bring og Postnord plukker opp alle utgående pakker hos oss, og pakken blir levert til nærmeste butikk/postkontor, eller hjem til deg med full sporing via SMS og e-post.

Husk å hente pakken innen 14 dager. Leveringstid er 2-4 virkedager. Leveringen har skjedd når du eller en representant har tatt varen i besittelse. Uavhentede pakker belastes med kr 200,- for å dekke fraktkostnader. Kashmina forbeholder seg retten til å endre denne policyen for visse unntak og fremtidige oppdateringer.

OFTE STILTE SPØRSMÅL OM LEVERING

Normal leveringstid hos oss er 2-4 virkedager.

Normal leveringstid hos oss er 2-4 virkedager. Leveringstidene kan påvirkes av blant annet vær, høysesong og høytider. Dersom bestillingen din ikke er blitt levert innenfor dette tidsrommet kan du kontakte vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no

Ja. Når du bestiller hos oss så får du en sporingslenke tilsendt på e-post. Du vil også få muligheten til å spore pakken din gjennom posten appen.

Du vil få en e-post fra oss når pakken din er blitt sendt fra vårt lager.

Vi tilbyr leveranser med Bring eller PostNord:

  • Pakke til hentested PostNord (gratis)
  • Pakke til hentested Bring (39,-)
  • Pakke levert i postkassen med Bring (59,-)
  • Pakke levert hjem med Bring  (129,-)

Pakker som ikke hentes ut blir automatisk sendt i retur tilbake til oss, og du blir refundert beløpet men trukket fra frakten. Uavhentede pakker belastes med kr 200,-

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no, så hjelper vi deg med dette.

Vi har fri frakt hos oss.

ORDREBEKREFTELSE

Når du har fullført en ordre hos oss vil du få en automatisert bekreftelse på e-post, til den registrerte e-postadressen. I denne bekreftelsen vil du finne alle detaljene rundt din ordre. Vi anbefaler å lagre denne i tilfelle du trenger å kontakte vår kundeservice.
Når bestillingen har blitt håndtert og sendt fra vårt varelager vil du motta en varsling om dette på e-post.

OFTE STILTE SPØRSMÅL OM BESTILLING

Vi prøver å sende din bestilling innen 24 timer. Utsendelse fra vårt lager skjer klokken 09:00 og 14:00 hver dag.

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no, så hjelper vi deg med dette.

Hvis din bestilling enda ikke er blitt sendt fra vårt lager så kan vi hjelpe deg med dette. Har den blitt sendt fra oss må du kontakte fraktselskapet.

Har det gått mer enn 4 virkedager så kan du kontakte kundeservice her.

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no, så hjelper vi deg med dette.

BETALING

Våre kjøpsbetingelser er i henhold til norsk lov og EU-lovgivning.

Vi er opptatt av at du skal kunne velge den beste betalingsløsningen for deg, og vi jobber kun med sikre betalingsløsninger hos oss. Vi tilbyr følgende løsninger for betaling:

  • Vipps
  • Klarna - Få først. Betal senere
  • Klarna - Del opp betalingen
  • Bankkort (VISA, Mastercard)

Beløpet reserveres og trekkes i det varen sendes fra oss til deg. Dette er i tråd med Forbrukertilsynets regelverk. For mer informasjon, se forbrukertilsynet. 

Prøv kashmiren hjemme før du betaler. 

Betaler du med Klarna vil fakturaen sendes ut etter at varene har blitt sendt fra oss. Du vil se betalingsfrist inne i Klarna appen eller på e-post. Kjøper må være over 18 år for å bruke denne betalingsløsningen.

OFTE STILTE SPØRSMÅL OM BETALING

Det skjer heldigvis svært sjeldent, men dersom det skjer så kan du kontakte vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no, så hjelper vi deg med dette.

Dette ser du i ordrebekreftelsen din som er sendt på e-post.

Du får dessverre ikke endret betalingsmåte etter at kjøpet er gått gjennom hos oss.

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no, så hjelper vi deg med dette.

Det er en behandlingstid på 2 uker etter at vårt lager har mottatt din retur. Behandlingstiden kan variere, men er vanligvis raskere enn 2 uker.

Behandlingstiden kan variere grunnet høytider og høysesong.

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no, så hjelper vi deg med dette.

Fakturaen din finner du i klarna appen.

KANSELLERING

Kashmina forbeholder seg retten til å kansellere bestillinger når visse omstendigheter tilsier dette. Dvs. når betalingen av en eller annen grunn ikke kan gjennomføres, eller når det oppstår lagerfeil og at et bestilt produkt ikke er på lager. Når dette skjer sendes det ut en e-post til den berørte kunden med informasjon om kanselleringen. Disse retningslinjene gjelder fortsatt etter at relaterte e-poster med ordrebekreftelse og/eller e-poster med bekreftelse av forsendelse er blitt sendt ut.

DEFEKTE VARER & REKLAMASJON

Dersom varene har en defekt eller er skadet, har du rett til å erstatte varen umiddelbart. Slike skader må rapporteres til Kashmina via e-post: kundeservice@kashmina.no, sammen med bildedokumentasjon av de defekte varene. Rapporten må legges innen rimelig tid, senest syv (7) dager etter pakkens ankomst. Varene vil bli erstattet med en ny, eller om ønskelig vil du få full refusjon. Denne refusjonen vil bli mottatt innen 5 virkedager etter at rapporten er mottatt.

Kashmina er kun ansvarlig, og vil kun erstatte produktet hvis det er bevist å være skadet og/eller defekt fra produksjonen. Annen skade, mer sannsynlig forårsaket av kjøperen, vil ikke bli erstattet.

REPARASJON - INNTIL 1 ÅR GRATIS

Vi reparerer følgende gratis i inntil 1 år:

  • Søm som har gått opp
  • Sy i knapper
  • Reparere glidlås

KONTAKT OSS

Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA, og Googles personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.