RETUR & BYTTE

Du skal være trygg på ditt kjøp hos oss. Vi opererer med standard forbrukerrettigheter på retur, bytte og reklamasjon. Du har 30 dagers full retur- og bytterett, og pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd.

VED BRUK AV ANGREFRISTEN - SLIK RETURNERER  DU

Hos Kashmina har du 30 dagers angrerett, fra du mottok pakken. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten - bruk returskjema og fraktseddel som er vedlagt i pakken du mottok. Produktet sendes tilbake i opprinnelig emballasje, evnt annen sikker innpakning, med påklistret fraktseddel. Sammen med produktet legger du ferdig utfylt Returskjema, der du blant annet oppgir ordrenummer. Pakken returneres med Bring og leveres til nærmeste returpunkt for Posten.

Prøv plagget hjemme med forsiktighet, det er ditt ansvar at produktet returneres tilbake til oss i god stand: 

• Produktet må være ubrukt, dvs ikke vise tegn til lukt, flekker eller slitasje

• Produktet må ha alle originale tags, som da mottatt av kunden

Returer som ikke oppfyller disse kriteriene vil ikke bli godkjent. Ved bruk av angreretten og vedlagte fraktseddel vil kr 110 trekkes fra refundert beløp, for å dekke kostnader for frakt.

OFTE STILTE SPØRSMÅL OM RETUR

Kashmina følger lovene om forbrukerkjøp på nettet. Du kan returnere ubrukte varer, sammen med det vedlagte returskjemaet i pakken din, innen 30 dager for å motta refusjon.

  • Pakk produktet inn i originalemballasjen.

  • Legg ved utfylt returskjema, dette ligger vedlagt i pakken.

  • Klistre på den selvklebende returetiketten som ligger vedlagt i pakken. Lever pakken på et Posten utleveringssted (f.eks samme postkontor som du hentet pakken). Dette gjelder uansett om du har fått pakken levert av DHL. Husk å be om kvittering på innlevert retur. Retur koster 89,-.

  • Mangler du returetiketten må du selv frankere pakken. Send den gjerne med sporing (Norgespakke) tilbake til Kashina. Du står selv ansvarlig for pakken frem til den er levert tilbake hos oss.

  • Vi returnerer penger til din konto så snart pakken er mottatt i retur. Det kan ta opp til 14 dager før du har pengene tilbake på konto. Ved spesielle omstendigheter kan det ta opptil 30 dager.

Du vil få en notifikasjon via e-post når returen er håndtert. Det kan dog ta et par dager før du ser transaksjonen inne på din konto.

RETURADRESSE:
Kashmina AS
c/o Directhouse Arendal AS
Postboks 19
4855 Froland

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no, så hjelper vi deg med dette.

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no, så hjelper vi deg med dette.

Det er en behandlingstid på 2 uker etter at vårt lager har mottatt din retur. Behandlingstiden kan variere, men er vanligvis raskere enn 2 uker.

Behandlingstiden kan variere grunnet høytider og høysesong.

Vi har fri frakt men dessverre ikke fri retur. Retur koster 110,-

Når pakken skal sendes i retur anbefaler vi å sende med sporing (gjerne Norgespakke) tilbake til Kashmina. Du har ansvaret for pakken frem til den er tilbake hos oss.

Returadresse:

Kashmina AS
c/o Directhouse Arendal AS
Postboks 19
4855 Froland

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no, så hjelper vi deg med dette.

Dersom du, mot formodning, har mottatt en vare med produksjonsfeil, ta bilde av plagget og ta kontakt med oss via: kundeservice@kashmina.no

REPARASJON - INNTIL 1 ÅR GRATIS

VI REPARERER FØLGENDE GRATIS I INNTIL 1 ÅR:

  • Søm som har gått opp
  • Sy i knapper
  • Reparere glidelås

VED BRUK AV BYTTERETTEN - SLIK BYTTER DU

Hos Kashmina har du 30 dagers gratis bytterett. Du kan bytte størrelse, farge eller til et annet produkt. Dersom du ønsker å benytte deg av bytteretten - bruk returskjema og fraktseddel som er vedlagt i pakken du mottok. Produktet sendes tilbake i opprinnelig emballasje, evnt annen sikker innpakning, med påklistret fraktseddel. Sammen med produktet legger du ferdig utfylt returskjema, der du blant annet oppgir ordrenummer, samt hva du ønsker å bytte til. Pakken returneres med Bring og leveres til nærmeste returpunkt for Posten. Vi dekker alle fraktkostnader i forbindelse med byttet. Har du mistet returskjemaet? Du finner det ved å klikke her.

Prøv plagget hjemme med forsiktighet, det er ditt ansvar at produktet returneres tilbake til oss i god stand:

• Produktet må være ubrukt, dvs ikke vise tegn til lukt, flekker eller slitasje.

• Produktet må ha sin alle originale tags hengende på, som da mottatt av kunden.

• Returer som ikke oppfyller disse kriteriene vil ikke bli godkjent.

REKLAMASJON

Alle varer du får tilsendt fra Kashmina  skal være i perfekt stand ved levering. Dersom du mottar et defekt eller feilprodusert produkt - har du rett på et nytt produkt. Ta kontakt med vår kundeservice (kundeservice@kashmina.no) for å rapportere dette så snart som mulig - men senest innen 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Legg ved bildedokumentasjon av skaden. Vi vil kontakte deg med mer informasjon.

NB: Det er viktig at du rapporterer saken til vår kundeservice før du returnerer.

Kashmina er kun ansvarlig, og vil kun erstatte produktet hvis det er bevist å være skadet og/eller defekt fra produksjonen. Annen skade, mer sannsynlig forårsaket av kjøperen, vil ikke bli erstattet.

Kontakt oss

Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA, og Googles personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.