KASHMINA RETUR & REFUSJONS POLICY

Trygg retur av ditt kjøp hos Kashmina. 
Vi opererer med utvidet returordning, og tilbyr hele 30 dagers returrett med refusjon.

*På julegaver har du bytterett frem til 15. januar.

Ønsker du å returnere en ordre eller ett produkt?

Hos Kashmina har du 30 dagers angrerett, fra du mottok pakken.
Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten følger du instruksjoner under.

Viktig informasjon;
Prøv plagget hjemme med forsiktighet, det er ditt ansvar at produktet returneres tilbake til oss i god stand: 
Produktet må være ubrukt, dvs ikke vise tegn til lukt, flekker eller slitasje
Produktet må ha alle originale tags, som da det ble mottatt.
- Returer som ikke oppfyller disse kriteriene vil ikke bli godkjent

  • Pakk produktet forsvarlig inn i originalemballasjen og sørg for at produktet ikke krølles i innpakningen. 
  • Fyll ut og legg ved returskjema med etterspurt informasjon. Returskjemaet ligger vedlagt i pakken du mottok. Dersom du mangler returskjema, finner du det via denne LINKEN.
  • Når returen er forsvarlig innpakket, klistrer du på returfrakt-etiketten på forsendelsen. Deretter returnerer du pakken fra et Bring/posten returpunkt.

Ved bruk av Kashmina returetikett følger det et returgebyr på kr 135,- for å dekke frakten. Dette vil bli trukket fra refusjonen for din ordre.
Ved bruk av vedlagt Kashmina returetikett tar Kashmina risikoen for transport av din returforsendelse.

Dersom du heller ønsker å sende returen på egenhånd og Ikke benytte deg av vedlagt returetikett kan du også gjøre det slik:
Følg stegene nevnt over for innpakking av returen og sende pakken i retur til oss med transportør av ditt valg. Returen sendes til:

  • Kashmina AS
  • c/o Directhouse Arendal
  • Postboks 19
  • 4855 Froland

NB* Når du ikke benytter deg av vedlagt returetikett fra Kashmina påtar du deg ansvaret for transport av pakken frem til den er tilbake på vårt lager.

Tilbakebetaling & refusjon

Når pakken er kommet i retur til vårt hovedlager, og du har benyttet angreretten, vil vi behandle returen og utstede en refusjon/kreditering for den returnerte varen.

Refusjon/kreditering vil utstedes til samme konto/kort/kilde som betaling ble gjort fra og det gis automatisk beskjed til Klarna, dersom dette var ditt betalingsvalg.

Returbehandling kan ta inntil 14 dager fra returforsendelse er ankommet lager.

Om du har valgt en kredittmetode, feks Klarna, anbefaler vi at du melder retur til Klarna. Da forhindrer du betalingen fra å forfalle, før vi får behandlet din retur. Se hvordan HER. Du kan også forlenge betalingsfristen din også Klarna, se hvordan HER.

Ved bruk av vedlagte returetikett følger det et returgebyr på kr 135,- for å returtransport. Beløpet blir trukket fra på refusjonen.

Ønsker du å bytte en vare?

Kashmina jobber for å redusere utslipp fra netthandel. Derfor gir vi utfyllende produktinformasjon, inkludert måleskjema på alle produktsider (under fargealternativene), for å gjøre det enkelt å velge riktig style, farge og størrelse. Vi tilbyr også detaljerte beskrivelser og mange bilder av produktene, både med og uten modell, slik at du får et godt inntrykk av både farge og fasong.

Finn din passform

Se vår størreseguide

Kashmina har i likhet med flere norske nettbutikker, og grunnet svært høye fraktkostnader i markedet, innført ny bytteordning. Dersom du ønsker å bytte produktet du har mottatt:

  • Send produktet i retur med vedlagte fraktseddel.
  • Når returen er behandlet, refunderer vi beløpet (inkludert via Klarna).
  • For ny størrelse, farge eller produkt, legger du inn en ny bestilling på ønsket produkt.

Har du spørsmål om bytte? Kontakt oss på kundeservice@kashmina.no.

REKLAMASJON

Alle varer du får tilsendt fra Kashmina  skal være i perfekt stand ved levering. Dersom du mottar et defekt eller feilprodusert produkt - har du rett på et nytt produkt. Ta kontakt med vår kundeservice (kundeservice@kashmina.no) for å rapportere dette så snart som mulig - men senest innen 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Legg ved bildedokumentasjon av skaden. Vi vil kontakte deg med mer informasjon.

NB: Det er viktig at du rapporterer saken til vår kundeservice før du returnerer.

Kashmina er kun ansvarlig, og vil kun erstatte produktet hvis det er bevist å være skadet og/eller defekt fra produksjonen. Annen skade, mer sannsynlig forårsaket av kjøperen, vil ikke bli erstattet.

OFTE STILTE SPØRSMÅL OM RETUR

Hos Kashmina har du 30 dagers angrerett, fra du mottok pakken.
Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten: følger du instruksjoner under.

Viktig informasjon;
Prøv plagget hjemme med forsiktighet, det er ditt ansvar at produktet returneres tilbake til oss i god stand: 
Produktet må være ubrukt, dvs ikke vise tegn til lukt, flekker eller slitasje
Produktet må ha alle originale tags, som da mottatt av kunden.
- Returer som ikke oppfyller disse kriteriene vil ikke bli godkjent

  • Pakk produktet forsvarlig inn i originalemballasjen og sørg for at produktet ikke krølles i innpakningen. 
  • Fyll ut og legg ved returskjema med etterspurt informasjon. Returskjemaet ligger vedlagt i pakken du mottok. Dersom du mangler returskjema, finner du det via denne LINKEN.
  • Når returen er forsvarlig innpakket, klistrer du på returfrakt-etiketten på forsendelsen. Deretter returnerer du pakken fra et Bring/posten returpunkt.

Ved bruk av Kashmina returetikett medkommer det en returkost/returgebyr på 135,- NOK for å dekke frakten. Dette vil bli trukket fra refusjonen for din ordre.
Ved bruk av vedlagt Kashmina returetikett tar Kashmina risikoen for transport av din returforsendelse.

Dersom du heller ønsker å sende returen på egenhånd og Ikke benytte deg av vedlagt returetikett kan du også gjøre det slik:
Følg stegene nevnt over for innpakking av returen og sende pakken i retur til oss med transportør av ditt valg. Returen sendes til:

Kashmina AS
c/o Directhouse Arendal
Postboks 19
4855 Froland

NB* Når du ikke benytter deg av vedlagt returetikett fra Kashmina påtar du deg ansvaret for transport av pakken frem til den er tilbake på vårt lager.

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no eller via vårt KONTAKTSKJEMA så hjelper vi deg med dette.

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no eller via vårt KONTAKTSKJEMA så hjelper vi deg med dette.

Det er en behandlingstid på 2 uker etter at vårt lager har mottatt din retur. Behandlingstiden kan variere, men er vanligvis raskere enn 2 uker.

Behandlingstiden kan variere grunnet høytider og høysesong.

Vi har fri frakt men dessverre ikke fri retur. Retur koster 135,-

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@kashmina.no eller via vårt KONTAKTSKJEMA så hjelper vi deg med dette.

Dersom du, mot formodning, har mottatt en vare med produksjonsfeil, ta bilde av plagget og ta kontakt med oss via: kundeservice@kashmina.no

REPARASJON - INNTIL 1 ÅR GRATIS

VI REPARERER FØLGENDE GRATIS I INNTIL 1 ÅR:

  • Søm som har gått opp
  • Sy i knapper
  • Reparere glidelås

Kontakt oss

Dette nettstedet er beskyttet av hCaptcha, og hCaptchas personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.