Retur, bytte og reklamasjon
Du skal være trygg på ditt kjøp hos oss. Vi opererer med standard forbrukerrettigheter på retur, bytte og reklamasjon. Du har 30 dagers full retur- og bytterett, og pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd.
SLIK BYTTER DU:
- Produktet du returnerer må fremdeles ha opprinnelige lapp/tag
- Det må ikke være brukt eller vasket
- Pakk varen godt inn i originalemballasjen slik at den ikke blir skadet under transport
- Legg ved kvittering av kjøpet/et ordrenummer. Dette må vi ha for å kunne bytte en vare
- Klistre den selvklebende returfraktseddelen utenpå pakken din og sørg for at pakken er godt forseglet.
Den selvklebende returseddelen ligger vedlagt i pakken din - Legg ved utfylt retursskjema. Dette skjemaet ligger også vedlagt i pakken din.
- Huk av på skjemaet for «Bytte» og skriv inn i feltet «Følgende produkter returneres» hva du returnerer og hva du ønsker å bytte til.
Noterer ønsket produkt, farge og størrelse - Hvis du har mistet returskjemaet så finner du det ved å klikke her
- Lever pakken din samme sted som du hentet den eller på ditt nærmeste Bring utleveringssted
- Bytte er gratis. Vi dekker returkostnadene
RETUR KR 89,-
SLIK RETURNERER DU:
- Produktet du returnerer skal fremdeles ha opprinnelige lapp/tag. Det må ikke være brukt eller vasket
- Pakk produktet inn i originalemballasjen
- Legg ved utfylt returskjema. Dette ligger vedlagt i pakken
- Klistre på den selvklebende returetiketten som ligger vedlagt i pakken. Leverer den på et Posten utleveringssted (f. eks samme postkontor som du hentet pakken).
Det gjelder uansett om du også har fått pakken via DHL. Husk å be om kvittering på innlevert retur. Retur koster 89,-. - Mangler du returetiketten må du selv frankere pakken. Send den gjerne med sporing (Norgespakke) tilbake til Kashmina. Du har ansvar for pakken frem til den er tilbake hos oss
- Legg ved utfylt retursskjema. Dette skjemaet ligger også vedlagt i pakken din.
- Vi returnerer penger til din konto straks pakken er mottatt i retur. Det kan ta opp til 14 dager før du har penger tilbake på konto
RETURADRESSE:
Kashmina AS
c/o Directhouse Arendal AS
Postboks 19
4855 Froland
ANGRERETT
SLIK BRUKER DU ANGRERETTEN:
- Bruk av angrerett må gjøres av personen som har lagt inn bestillingen
- Beløpet refunderes til samme betalingskort/betalingskanal som ble brukt ved bestilling
REKLAMASJON
Dersom du, mot formodning, har mottatt en vare med produksjonsfeil, ta bilde av plagget og ta kontakt med oss via: kundeservice@kashmina.no eller tlf: 917 76 516
REPARASJON - INNTIL 1 ÅR GRATIS
VI REPARERER FØLGENDE GRATIS I INNTIL 1 ÅR:
- Søm som har gått opp
- Sy i knapper
- Reparere glidelås