Retur, bytte og reklamasjon

Du skal være trygg på ditt kjøp hos oss. Vi opererer med standard forbrukerrettigheter på retur, bytte og reklamasjon. Du har 30 dagers full retur- og bytterett, og pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd.

SLIK BYTTER DU:

  • Produktet du returnerer må fremdeles ha opprinnelige lapp/tag
  • Det må ikke være brukt eller vasket 
  • Pakk varen godt inn i originalemballasjen slik at den ikke blir skadet under transport
  • Legg ved kvittering av kjøpet/et ordrenummer. Dette må vi ha for å kunne bytte en vare
  • Klistre den selvklebende returfraktseddelen utenpå pakken din og sørg for at pakken er godt forseglet.
    Den selvklebende returseddelen ligger vedlagt i pakken din
  • Legg ved utfylt retursskjema. Dette skjemaet ligger også vedlagt i pakken din. 
  • Huk av på skjemaet for «Bytte» og skriv inn i feltet «Følgende produkter returneres» hva du returnerer og hva du ønsker å bytte til.
    Noterer ønsket produkt, farge og størrelse 
  • Hvis du har mistet returskjemaet så finner du det ved å klikke her
  • Lever pakken din samme sted som du hentet den eller på ditt nærmeste Bring utleveringssted
  • Bytte er gratis. Vi dekker returkostnadene

RETUR KR 89,-

SLIK RETURNERER DU:

  • Produktet du returnerer skal fremdeles ha opprinnelige lapp/tag. Det må ikke være brukt eller vasket
  • Pakk produktet inn i originalemballasjen
  • Legg ved utfylt returskjema. Dette ligger vedlagt i pakken
  • Klistre på den selvklebende returetiketten som ligger vedlagt i pakken. Leverer den på et Posten utleveringssted (f. eks samme postkontor som du hentet pakken).
    Det gjelder uansett om du også har fått pakken via DHL. Husk å be om kvittering på innlevert retur. Retur koster 89,-.
  • Mangler du returetiketten må du selv frankere pakken. Send den gjerne med sporing (Norgespakke) tilbake til Kashmina. Du har ansvar for pakken frem til den er tilbake hos oss
  • Legg ved utfylt retursskjema. Dette skjemaet ligger også vedlagt i pakken din. 
  • Vi returnerer penger til din konto straks pakken er mottatt i retur. Det kan ta opp til 14 dager før du har penger tilbake på konto


RETURADRESSE:
Kashmina AS
c/o Directhouse Arendal AS
Postboks 19
4855 Froland

ANGRERETT

SLIK BRUKER DU ANGRERETTEN:

  • Bruk av angrerett må gjøres av personen som har lagt inn bestillingen
  • Beløpet refunderes til samme betalingskort/betalingskanal som ble brukt ved bestilling

REKLAMASJON

Dersom du, mot formodning, har mottatt en vare med produksjonsfeil, ta bilde av plagget og ta kontakt med oss via: kundeservice@kashmina.no eller tlf: 917 76 516

REPARASJON - INNTIL 1 ÅR GRATIS

VI REPARERER FØLGENDE GRATIS I INNTIL 1 ÅR:

  • Søm som har gått opp
  • Sy i knapper
  • Reparere glidelås