Retur og bytte



Du skal være trygg på ditt kjøp hos oss. Vi opererer med standard forbrukerkjøpsreglement på retur. 30 dagers full retur- og bytterett, med penger tilbake.

   

Gratis bytte av vare

Klistre den selvklebende returfraktseddelen utenpå pakken din og sørg for at pakken er godt forseglet. Lever pakken din samme sted som du hentet den eller på ditt nærmeste Bring utleveringssted.

Merk at pakken må sendes med Bring (og ikke PostNord). Husk å be om kvittering på innlevert retur.

 

Legg ved returskjema (du fikk dette med pakken)

Dersom du ikke har dette kan returskjema lastes ned her. Vi anbefaler å kjøpe returporto med sporing slik at ikke pakken blir borte i postgang. Dette kjøpes rimeligst via posten.no. Kashmina dekker frakt, men ikke en eventuell retur.

 

Kvittering og notat

Vi trenger kvittering av kjøpet/et ordrenummer for å kunne ta en vare i bytte.

Dersom du ønsker å bytte din vare:

  • Noterer ønsket produkt, farge og størrelse
  • Dersom du ønsker å returnere en gave uten å bytte får du en rabattkode med beløpet på varen du leverer inn. Denne rabattkoden kan brukes ved kjøp i nettbutikken eller i vår pop-up shop. Det er ingen begrensning i tid på rabattkoden

Retur av vare

  • Pass på at merkelappen fortsatt er på, og at plagget er i sin opprinnelige stand.
  • Fyll ut returskjema som fulgte med forsendelsen og legg denne sammen med produktet du ønsker å returnere.
  • Retur koster 89,-


Slik returnerer du en vare:

      1. Pakk produktet inn i originalemballasjen
      2. Legg ved utfylt returskjema. Dette ligger vedlagt i pakken
      3. Klistre på den selvklebende returetiketten som ligger vedlagt i pakken. Leverer den på et Bring utleveringssted (f. eks samme postkontor som du hentet pakken). Husk å be om kvittering på innlevert retur. Retur koster 89,-.

Pakken sendes med sporing (gjerne Norgespakke) tilbake til Kashmina. Du har ansvar for pakken frem til den er tilbake hos oss.

Vi returnerer penger til din konto straks pakken er mottatt i retur. Det kan ta opp til 14 dager før du har penger tilbake på konto. 

Bruk av angrerett må gjøres av personen som har lagt inn bestillingen og beløpet refunderes til samme betalingskort/betalingskanal som ble brukt ved bestilling. 

Husk! Produktet du returnerer skal fremdeles ha opprinnelige lapp/tag. Det må ikke være brukt eller vasket.

   

Returadresse

Kashmina AS
c/o Directhouse Arendal AS
Postboks 19
4855 Froland


Angrerett

Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten er det opprinnelig betaler som må gjøre dette.
Beløpet vil bli refundert til betalingskortet benyttet ved kjøpet etter at varen er returnert til Kashmina.

Ønsker du reklamasjon?

Dersom du, mot formodning, har mottatt en vare med produksjonsfeil, ta bilde av plagget og ta kontakt med oss via:
tlf: 482 08 520